onsdag 10 juni 2009

Vardagen i enkla ord

  • Jobbar
  • Sover för lite
  • Har för mycket i huvudet
  • Ägnar för lite tid åt sambon
  • Saknar Lilla bus när jag är på jobbet
  • Känner att Lilla bus hittar på nya saker dagligen som jag missar
  • Möten
  • Utbildningar
  • Långa pass
  • Fixa barnvakt
  • Diabetes
  • Kaos hemma
  • Inte tid för vänner
  • Tusen samtal att ringa
  • Glömmer att ringa
  • Beställa blanketter och fylla i en massa papper
  • Skicka alla papper jag fyllt i
  • Lönelappar
  • Försäkringskassan
  • Köpa ny barnvagn
  • Försummar bloggen och dess läsare...
  • Fullt upp hela tiden!!

Detta är min vardag i korta ord och jag hoppas därför att ni har tålamod och väntar på nya inlägg. Till de läsare som inte känner mig personligen så vill jag uppmana er till att kommentera, och gärna ställa frågor eller ge tips om vad ni vill läsa :D

puss i pannan

nusse

Inga kommentarer: