torsdag 30 april 2009

im back..

Äntligen är datorn hemma igen. Och den är ordentligt vårstädad. Mirakel kan inträffa! Innan vi lämnade datorn så hade vi inget minne kvar alls på datorn, nu är där hur mycket plats som helst som jag kan spara min skit på. Underbart.

Vad som hänt sedan sist..
Sommaren är här, moder natur bestämde sig för att hoppa över våren detta året. Hon tänkte nog att hon skulle få
"den feta tjejen på andra våning som lider av soleksem och grava svettproblem när graderna går över 16" att lida.
Jävla moder natur, hon kan dra åt helvete.

Jag har klippt av mig håret för att svettas mindre. Det enda som hänt sedan jag kapade av mig håret är att jag för första gången i mitt liv har soleksem i nacken - och att det är svårare att torka svetten ur pannan eftersom jag klippte lugg. Detta innebär att jag fått investera i vattenfast mascara och eyeliner eftersom ögonfransarna nu får fånga upp svetten. Mindre fräscht.

ÄNTLIGEN! har jag hittat nya skor. Mina fötter har plattat ut sig ännu mer, så det fick bli vit/gråa gympadojjor som är underbara att gå i. Och enligt mig så var de ganska snygga med. Sedan lyckades jag hitta ett par svarta sandaler där det är bred resår fram, och även gummi i övriga remmar, så de går på hur feta fötter som helst. Dubbel-toppen som Adde Hossman nu börjat säga.

I övrigt står livet ganska stilla. Inget nytt av intresse vad jag kan komma ihåg.
Min Mensur åker på söndag. Hur ska jag klara mig utan honom tills i augusti. Han är ju min livboj i detta trista mamma-liv i hylte, jag får leta upp en sommarvikarie.

Sökes:
Liten (-men attraktiv för det motsatta könet/ögongodis) kosovoalban med överlägsen attityd, besserwisserfasoner, uppkäftighet, oförglömlig personlighet och samma irritationsnivå som en fluga när man ska sova. Sökes av desperat, ensam, hobbyfet, sambo/mamma som saknar sin lilla husblatte. Krav på att kunna många synonymer, irriterande ordspråk, fina ord samt kunna prata med extremt irriterande dialekt och kunna förolämpa utan att man tar illa upp. Lön: kan diskuteras...

Puss i pannan

nusse

Inga kommentarer: