onsdag 1 april 2009

Bara lite kort

Jag hatar, hatar, hatar..jag verkligen hatar min dator!
Nu har vi bråkat i 3 dagar. Jag försöker vårstäda den och ta bort allt som man inte behöver.
Min dator vill uppenbarligen inte bli vårstädad eftersom den inte fattar att det jag slänger ska frigöra plats. Innan jag började städa klagade den minsann inte på att det var lite minne kvar på C. Nu gnäller den hela tiden att det inte finns något minne kvar på enhet C.
Förbannade jävla äckliga helvetes dator!
Måste vara för att sambon aldrig har rensat i den, och datorn är då 4 år gammal. Inte dammsugit fläkt, aldrig raderat en fil, aldrig tagit bort något han installerat och sedan aldrig använt, aldrig sorterat ett foto...
Förbannade jävla sambo!

Skriver mer imorgon, om jag och datorn överlever natten...

puss i pannan

nusse

Inga kommentarer: